Treće veče festivala na Otvorenoj bini - Open stage
Treće veče festivala, veče dobre zabave otpočeo je bugarski sastav Ragtime DD Band. Ova bugarska grupa ima radni staž od 28 godina, ali su njihovi nastupi samo bolji s godinama. Publika je zaplesala uz poznate hitove poput ,,Stand by me” i ,,I feel good”, dok su članovi benda doveli atmosferu do usijanja kada su sišli sa bine i zasvirali u publici. Prijatni zvuci fuzije diksilenda, regtajma, gospela i bugarskog foklora privukli su mnoge prolaznike koji su sa uživanjem gledali ovaj neobičan nastup.
Nakon opuštenog nastupa Ragtime DD Band-a, publika na Open stage-u preselila se u svečaniju atmosferu koncertne dvorane - na koncert Kvarteta Rocher. Ovaj relativno mladi beogradski sastav ima širok repertoar koji obuhvata kako klasične kompozicije, tako i evergrin standarde uz koje je publika zaneseno plesala. Na sceni im se pridružio i plesački par koji je upotpunio doživljaj različitim plesovima koje su izvodili uz pomoć najmlađih iz publike.
Kruševački rege bend Zaa obojio je Nišville Jazz festival rege bojama. Svoj nastup otvorili su pesmom „Good things“ („Dobre stvari“) i svojom energijom privukli veliki broj ljudi.
Njihov nastup bio je jedan od najzapaženijih i najispraćenijih nastupa na Otvorenoj bini.
Ivana Janić: „Pravo osveženje za jazz festival. Dobri ženski vokali!“, upravo to smo i dobili od ovih dobrih ljudi. Za Mariju Stamenković je ovo prvi put da ih sluša uživo: „Obe pevačice su veoma energične i svi nose i šire pozitivnu energiju. Zaista su sjajni!“.
Ni kvar pedale na bubnjevima nije mogao da poremeti njihove dobre vibracije, te su publiku počastili svojim najvećim hitovima: „One day“ („Jedan dan“), „Choose your side“(„Izaberi svoju stranu“), i prema mišljenju mnogih najvećim hitom „No war“ („Bez rata“). Na samom kraju nastupa članovi benda izrazili su želju da se druženje sa Nišville-ovom publikom ponovi još koji put.
Poslednji nastup treće festivalske večeri na Open stage-u bio je nastup Vladimira Lenharta poznatog kao Lenhart Tapes DJ. On je u kasnim večernjim satima privukao publiku koja, činilo se da pre ovoga nije bila upoznata sa takvom vrstom performansa. Naime, ono što on izvodi je manipulacija zvuka audio kaseta, terenskih snimaka etnomuzikološkog sadržaja i govornih i propagandnih materijala, pa tako ne čudi činjenica da je njegov “instrument” vokmen.
0 comments:
Post a Comment